onsdag 13 maj 2009

Ljus?


Idag har varit en soft dag. Föreläsning hela dagen, plugg i hemmet, Vänner, msn och annat härligt (: Det känns som att det går framåt idag, men jag ska ta en dag i taget.

Imorgon ska jag till Sanita och umgås med henne, Emma och Anna. Spela kort och prata. Det behövs verkligen (:

På fredag åker jag till Stockholm och hälsar på Ella igen. Madde ska ha något studentjippo som jag ska vara med på. Studentmössan ska med och party ska det bli. Sen ska vi se ESC på lördag också.

Det känns skönt att ha planer, jag mår så mycket bättre då!

3 kommentarer:

Michael sa...

Klart du ska komma! Noahs gudmor och allt... Det hade jag ju räknat med att du skulle.

Michael sa...

Tänk på ditt språk denna gång då bara ;) hahahahaha

det glömmer jag aldrig

Lilly sa...

Länken fanns bland mina länkar på bloggen.
Typ "dom här är värda att besöka" eller något liknande vid sidgrejen där.
Kolla lite till så hittar du. :)