söndag 25 november 2007

Helgen :)


Jag trodde inte att denna helg skulle bli så rolig, men tji fick jag ^^

I fredags var jag och Catarina på stan, shoppade, fikade och åt pizza på the planet. Sen blev det spontan utgång på Frimis! :) Det var jättekul, om man bortser från incidenten som hände under kvällen.

Jag och Catarina hade fått oss varsin Smirnoff, och hade ställt desa på en slags högtalare så att vi kunde dansa problemfritt. Helt plötsligt kommer det två tjejer och ska dansa på denna högtalare. De ställer ner Catarinas Smirnoff, jag hinner ta min. Catarinas Smirnoff välter omkull och rinner ut på hennes väska. Då säger hon till den ena tjejen: Ursäkta mig, men du hällde ut min cider. Jävlar i helvete vad de två tjejerna tände till då! De började skrika "gå här ifrån jävla bitch" och "jävla hora", samtidigt som de hällde cider på oss. Bara för att Catarina sa att de hade hällt ut hennes dricka... Det var inte slut där. Vi gick därifrån, men då följde de efter oss och började skrika och knuffas. Som tur var var det en vakt i närheten, så Catarina och jag gick dit. Gud, det hade kunnat bli värsta slagsmålet. Ja, efter lite mer tjafs så gick iaf tjejerna.

Nu kunde man ju tro att allt skule vara frid och fröjd, men nej då. Efter ett tag kommer tjejerna fram igen och börjar hota Catarina. Då kommer det en annan tjej och ställer sig framför Catarina, mot tjejerna och säger "gå härifrån. jag såg vad som hände, det var ni som hällde cider på henne. Gå härifrån!" Sedan såg vi dem inte mer på hela kvällen, så det verkade som att de hade gått. Men herregud säger jag, vilken grej! Catarina var väldigt skärrad, och det var fan jag med...

Men ja, Frimis är ett bra ställe iaf, med bra priser, bra musik och faktiskt rätt bra folk, om man bortser från de där tjejerna då ^^

Igår var jag och storhandlade på Willys, samtidigt som Catarina och hennes pojkvän storhandlade på IKEA. :) Det var nice :)

Idag ska jag plugga, men boken är inte den roligaste... Jag menar, "Medborgardemokratin och eliterna", hur spännande låter det? Så jag lyssnar på Mew och samlar kraft istället ;P Jag ska gifta mig med sångaren i Mew, han är helt otroligt söt och sjunger som en gud! Jaja, man kan väl få dröma iaf? ^^
Jag har haft en helbra helg :) Tack Catarina! :D

Inga kommentarer: