lördag 10 november 2007

KRÅNGEL!

Åh, jag blir så trött!

Jag ska få flytta in i min studentlägenhet imorgon, och allt kunde vara frid och fröjd... Om det inte vore för att han som bor där nu inte kan vara i stan förrän klockan sex, och helst vill att vi ska kolla igenom lägenheten tillsammans. Så, han vill helt enkelt att jag ska flytta in klockan sex och inte klockan tolv, som vi hade kommit överens om innan... Det här blir så krångligt! Jag återkommer om hur det blev...

Just nu sitter jag och dricker kaffe, kollar QX och samlar kraft för att orka komma igång med packandet, pluggandet och tvättandet... Dagens I-landsproblem tror jag ta mig fan ^^

Igår var en händelserik dag för mig. Först var jag hos Polisen och lämnade ett vittnesmål om en misshandel jag bevittnade för några veckor sen. Sedan gick jag och Anna på stan, Anna köpte akrylfärger, penslar och dukar att måla på :) Sen for vi hem till Anna och Jocke för att umgås lite innan jag skulle fara till Karlstad. Helt plötsligt, tjugo över två, kommer jag på: FAN! Min buss till Karlstad går om femton minuter! Vi sprang till bilen, och så bar det av till Resecentrum. Jag kom fram PRECIS när bussen skulle åka, men jag hann! Sen blev det besök på sjukhuset, för min kompis har råkat ut för havandeskapsförguftning... Men nu blir det snart bebis, vilken dag som helst!

Nej, om man ska göra något vettigt kanske? ;P

Inga kommentarer: