onsdag 7 november 2007

Jag har ett liv!



Nu har jag skapat en blogg. Så nu ska jag försöka sköta den också ;P

Idag har varit en mycket bra dag :) Först hade vi föreläsning om "Vetenskapsteoretiska och idéhistoriska perspektiv". Det var mycket intressant, men som vanligt tappade jag koncentrationen sista halvtimmen och började prata betapet med Anna och Linn, och skratta åt Annas söta bilder som hon målade :)

Sen bar det iväg till Grankotten, det var jag, Anna och Linn. Först skulle Linn lämna lite grejer hos sig, sen skulle vi se på film hos Anna hade vi tänkt. Men tji fick vi! Istället satt vi och pratade killar, och sen fick Anna för sig att hon skulle fixa till mig och Linn. Och resultatet blev mycket bra skulle jag vilja säga :)

Sen tänkte jag sova hos Linn, men så kom jag på: Jag hade ju lovat att vara barnvakt! Så det blev att skynda sig till bussen och sen skynda sig från bussen och hem till huset. Det var mycket enkelt att vara barnvakt, för Agnes somnade rätt snart ^^

Sedan har jag och Philip pratat om att han ska komma hit nästa helg, för jag flyttar ju in i mitt studentrum på söndag! :D Och så har jag hunnit med ett parti beta med Anna och Linn. Men något pluggande har det inte blivit... och jag är inte förvånad ;P

1 kommentar:

Anna sa...

Yo man!
Du verkar ha ett jätteroligt liv!! Och ännu roligare nu när du har börjat blogga, wwwweeeeeeeehhoooooo!!!! Jag kommer att bli en "stam"kund här.... hohoho... kramar från din vimsiga vän! :-D